• 1386/05/08 - 05:54
  • - تعداد بازدید: 938
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
شانا

با هدف رفع مشکلات دارندگان وسایل نقلیه ،مرکز پاسخگویی کارت هوشمند سوخت راه اندازی شد

مرکز پاسخگویی کارت هوشمند سوخت با فعال شدن 10 خط تلفن در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای پاسخگویی به پرسش ها و مشکلات هموطنان در باره کارت هوشمند سوخت راه اندازی شد.

مرکز پاسخگویی کارت هوشمند سوخت با فعال شدن 10 خط تلفن در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برای پاسخگویی به پرسش ها و مشکلات هموطنان در باره کارت هوشمند سوخت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار شانا، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: 10 خط تلفن مرکز پاسخگویی کارت هوشمند سوخت شماره های ۸۸۳۰۹۶۵۱ ، ۸۸۳۰۹۵۸۸ ، ۸۸۳۰۹۴۵۱ ، ۸۸۳۰۹۳۷۴ ،۸۸۳۰۹۲۳8 ،۸۸۳۰۹۱۲۴‬، ۸۸۳۰۹۰۸۰‬ ، 88310290 ، 88310548 و 88311275 هستند.

این روابط عمومی همچنین اعلام کرد: به زودی یک خط تلفن چهار رقمی در این مرکز مستقر خواهد شد تا هموطنان از سراسر کشور پرسش ها و مشکلات خود را در باره کارت هوشمند سوخت مطرح و پاسخ آن را دریافت کنند.
  • گروه خبری : عمومي
  • کد خبر : 23
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید