شرکت ملی پالایش و پخش
فرهنگسازی برای صرفه جویی در مصرف سوخت را باید جدی گرفت
غفلت در اطلاعرسانی معمولاً به این دلیل صورت میگیرد که بعضیها فکر میکنند هرگونه هزینهای در این زمینه هزینه اضافی است و توجیه ندارد. به گزارش روابط عمومي شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي ايران، منوچهر طاهایی، رئيس روابط عمومي اين شركت با اعلام اين خبر افزود: هر چه زودتر می بایست در چنین طرز فکری تجدید نظر کرد.
به گزارش روابط عمومي شركت ملي پالايش و پخش فرآوردههاي نفتي ايران، منوچهر طاهایی، رئيس روابط عمومي اين شركت با اعلام اين خبر افزود: هر چه زودتر می بایست در چنین طرز فکری تجدید نظر کرد.
وي با اشاره به سخنان وزیر نفت و عدهای از همکاران در نشست سراسري روابط عمومي هاي صنعت نفت كه نگرانی خود را از نواقص موجود در اطلاعرسانی ابراز کردند، تاکید كرد: برای نهادینه کردن فرهنگ صرفهجویی در مصرف سوخت همواره نباید منتظر فرا رسیدن فصل سرما بود تا به طور فصلی و مقطعی یکی دو برنامه را در این زمینه به اجرا درآورد. این در حالی است که برخی هنوز انجام پروژههای فرهنگی و تبلیغات برای کاهش مصرف سوخت را ضروری نمیدانند و آن را اسراف تلقی میکنند.
وی با بیان این که صنعت نفت با حجم عظیمی از فعالیتهای نفتی، هنوز هم برای تبیین کارهای بزرگ صورت گرفته با مشکل روبروست، گفت: سال گذشته هزینه تبلیغات شرکت چی توز برای فروش پفک تولیدی اش 7/3 میلیارد تومان بوده است.
نظر دهید