سه شنبه ٠٦ تير ١٣٩٦
آرشیو عکس
گواهی نامه ها



 







 
سيستم يكپارچه مديريت (IMS)

سیستم های مدیریت و کیفیت و بهره وری

شركت پالايش نفت لاوان در راستاي انجام مأموريت و رسالت خود از همه ظرفيتها و منابع موجود به ويژه نيروي انساني كارآمد كه اصلي ترين سرمايه شركت محسوب مي گردد، استفاده نموده و با بهره گيري مطلوب از كليه عوامل تأثير گذار بر توليد توانسته است مسير خود را به سوي بهره وري و سرآمدي سازماني هموار نمايد .  اين شركت همچنين در حال حاضر دارای گواهينامه­های سيستم يکپارچه مديريت (IMS) و HSE بوده است. همچنين در سال هاي 1388 و 1389 با شرکت در جايزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی موفق به دريافت گواهينامه تعهد به تعالی شده است. مسیر تعالی شرکت پالایش نفت لاوان در طول سالیان گذشته به شرح زیر بوده است:

 

سال

78

81

80

85

88

91

موفقیت

ISO 9001

OHSA18001

ISO 14001

ISO/TS 29001

IMS

ISO 50001

 

سال

87

88

89

91

موفقیت

تعهد سبز سطح 3 از دبير خانه انجمن مديريت سبز

تعهد سبز سطح 1 از دبير خانه انجمن مديريت سبز

دريافت لوح تقديرنامه سطح 3 از دبير خانه انجمن مديريت سبز

نشان محصول سبز براي محصول بنزين

 

 

 

 

مدل سازمانی شرکت (ROLE MODEL)

تامین کنندگان کلیدی

1- شركت نفت فلات قاره ايران 2- شركت ملي نفت ايران 3-  پیمانکاران اجرائی و خدماتي  4- سازندگان قطعات ( داخلی و خارجی) 5- مراكز علمي و پژوهشي

ورودیهای کلیدی

1- سرمايه هاي انساني 2- خوراك نفت خام 3- خوراك ميعانات گازي 4- تجهيزات، ادوات و دستگاهها 5- سوخت گاز     6- کالا و مواد 7- روشها و دستورالعملهای اجرایی 8- قوانین و مقررات 9- استانداردها 10- تکنولوژی و فن آوری

خروجی های کلیدی

1- فرآورده های نفتی 2- گزارشات مالی 3- پروژه های توسعه اي 4- پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی

مشتریان کلیدی

1- شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران 2- امور بين الملل وزارت نفت

ذینفعان کلیدی

1- سهامداران (سازمان تأمين اجتماعي، شركت سهام عدالت، شركت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي ايران، كاركنان، افراد حقيقي) 2- کارکنان، رسمی، پیمانی و قراردادي 3- جامعه ( دهكده، دولت، محيط زيست، ... ) 4- تامین کنندگان 5- مشتریان

 

 

امروزه نیاز سازمانها به بهبود مستمر و پیشرفت در حوزه های مختلف فعالیت و مسئولیت، درک عمیق تری را از سیستمهای مدیریتی می طلبد، به گونه ای که منجر به ایجاد فرهنگی شود که در آن کارکنان به واسطه باوری که دارند برای اجرای عناصر و الزامات سیستم های مدیریتی برانگیخته شوند. بنابراین ضروری است که این امواج سازنده را که " فرهنگ و رفتار انسانی" نام دارد خوب شناسایی کنیم و از آن به صورتی مناسب و موثر بهره ببریم.

جوهره مدل آن است که قلب ها و افکار کارکنان را به سمتی هدایت نماییم که رفتارهای بهبود یافته را از خود بروز داده و بر مبنای چنین تفکری محیط را اصلاح و اداره نمایند.

در این راستا رئوس کلی برنامه های اداره "برنامه ریزی و سامانه های مدیریتی"، طبق موارد ذیل می باشد :

1 ) بازنگری ریسک های ایمنی و بهداشت شغلی و جنبه های زیست محیطی.

2 ) برنامه ریزی و تشکیل تیم های ممیزی داخلی و انجام ممیزی داخلی.

3 ) برنامه ریزی و انجام ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه و تمدید کلیه گواهینامه ها.

5 ) رفع عدم انطباق های ممیزی داخلی و خارجی.

6 ) بازنگری در رویه ها و دستورالعمل ها و بروز رسانی آنها در سیستم مدیریت یکپارچه.

7 ) تهیه و تدوین روش های اجرایی و دستورالعمل های کاری برای واحد های جدید.

8 ) تشکیل جلسات کمیته بهبود.

9 ) انجام نظرسنجی از کارکنان و  پایش رضایت مشتری.

10 ) برگزاری جلسات بازنگری مدیریت.

11 ) و .... .

گواهینامه های اخذ شده سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت پالایش نفت لاوان :

 

 

صفحه اصلي > ادارات و واحدها > سامانه هاي مديريتي > سيستم يكپارچه مديريت (IMS) 
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 6089 | بازدید امروز : 354 | کل بازدید : 2370369 | بازدیدکنندگان آنلاين : 5 | زمان بازدید : 0/1094