پنج شنبه ٣٠ شهريور ١٣٩٦
آرشیو عکس
گواهی نامه ها



 







 
اخبار > عنوان خبر : تقدیر از شرکت پالایش نفت لاوان در نخستین جایزه ملی مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی


  چاپ        ارسال به دوست

عنوان خبر : تقدیر از شرکت پالایش نفت لاوان در نخستین جایزه ملی مسوولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی

نخستین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولین کشوری و نماینده شبکه مسئولیت اجتماعی اروپا برگزار و لوح تقدیر این رویداد به شرکت پالایش نفت لاوان تعلق گرفت. به گزارش روابط عمومی، شرکت پالایش نفت لاوان با بررسی و ممیزی دبیرخانه اولین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی در حوزه های پنجگانه رهبری و فرایند های درون سازمانی ، بازار و صنعت ، محیط کار کارکنان، محیط زیست ، جامعه و کشور و با توجه به یکپارچگی در بخش های مختلف و رعایت استانداردها و فعالیت رو به بلوغ ، واجد شرایط دریافت لوح این جایزه شناخته شد. این گزارش می افزاید،هدف این رویداد معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبیین اهمیت آن ، ایجاد تحول در نظام مدیریتی سازمان‌ها ، تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران،اعضای هیئت‌مدیره و سایر ذینفعان ، بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی ،تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالشها و ریسک های اجتماعی و زیست محیطی بنگاهها ، فراهم کردن زمینه حرکت شرکتهای ایرانی به سمت تدوین گزارش های مسئولیت اجتماعی، ارائه تجارب بنگاه های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی ،تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد با هدف کاهش چالش های اجتماعی و زیست محیطی ، فراهم کردن استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روشهای خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود بوده است که پس از بررسی و ارزیابی توسط کمیته داوران ، شرکت پالایش نفت لاوان لوح تقدیر جایزه مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی کشور را کسب کرد. شرکت پالایش نفت لاوان با گذر موفقیت آمیز از مصاحبه میدانی و بررسی مستندات و مصادیق ارسالی از میان 163 بنگاه اقتصادی دیگر که طی فرایندی هفت ماهه و با همکاری شبکه مسئولیت اجتماعی اتحادیه اروپا صورت پذیرفت ، به جمع 50 بنگاه اقتصادی کشور پیوست که شایسته این لوح شدند و در سطح وزارت نفت تنها سه شرکت موفق به اخذ این لوح گردیدند. اهداف اصلی برگزاری همایش جایزه ملی مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقای سطح و بهبود کیفیت خدمات بنگاه های اقتصادی به ذینفعان داخلی در بنگاه اقتصادی، مشتریان و جامعه عنوان شد.


١٠:٢٤ - يکشنبه ١٧ ارديبهشت ١٣٩٦    /    شماره : ٥٢٣    /    تعداد نمایش : ٣٩٦


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





صفحه اصلي > اخبار 
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 733604 | بازدید امروز : 965 | کل بازدید : 2474963 | بازدیدکنندگان آنلاين : 6 | زمان بازدید : 0/0937